Over ons Callcenter
Een pragmatisch callcenter voor klantenservice is een van de meest effectieve manieren om klanten tevreden te houden en een geweldige gebruikerservaring te bieden. Bij The Sales Company is bij de fondsenwerving van goede doelen een goede bereikbaarheid voor klanten van essentieel belang.
Ons klantenservice-callcenter wordt gebruikt om de vragen van klanten te beantwoorden en interactie met klanten te behouden terwijl je tegelijkertijd de kwaliteit van de verkoop controleert.
Hierbij beheren onze getrainde en ervaren callcenter vertegenwoordigers elk klantgesprek en houden alle transacties, gesprekken en openstaande projecten bij. Ze beantwoorden vragen, bieden service, geven informatie en assistentie, en meer.
Ons klantenservice-callcenter wordt gebruikt om de vragen van klanten te beantwoorden en interactie met klanten te behouden terwijl je tegelijkertijd de kwaliteit van de verkoop controleert.
Hierbij beheren onze getrainde en ervaren callcenter vertegenwoordigers elk klantgesprek en houden alle transacties, gesprekken en openstaande projecten bij. Ze beantwoorden vragen, bieden service, geven informatie en assistentie, en meer.